martes, 26 de septiembre de 2017

Poemes paral·lels

Consistix en la creació d'un poema molt similar i seguint la mateixa estructura a un que ja està creat. 

Per treballar Joan Salvat-Papasseit hem agafat el poema si jo fos pescador  i a continuació hem creat el poema paral·lel.

SI JO FOS PESCADOR
Resultado de imagen de poema si jo fos pescador
Si jo fos pescador, pescaria l'aurora,

si jo fos caçador, atraparia el sol;
si fos lladre d'amor, m'obririen les portes,
si fos bandit millor
que vindria tot sol:

Els carcellers del món no em sabrien mai l'ombra,
si fos lladre i bandit no em sabrien el vol.

Si tingués un vaixell m'enduria les noies,
si volien tornar deixarien llurs cors:

I en faria fanals
per a prendre'n de nous.




Resultado de imagen de fotos enamorados
POEMA PARAL·LEL
Si jo fos escritor, t’escriuria allò que vols,
Si fos un pintor, et pintaria sense tristor,
Si fos un conductor, et portaria per tot el món.
Si fos el teu amor, mai et deixaria sol

Tothom escriurà el poema d’amor amb la mà en el cor.
Si fos la teua llum, no voldria foscor,

Si tingués una fortuna, et regalaria la lluna.
Si a la terra vols tornar, tan sols ho has que cantar

I en tornaria amb tu,
Per ser sempre un.

No hay comentarios:

Publicar un comentario