domingo, 29 de octubre de 2017

Valoració de l'assignatura

L'assignatura de literatura infantil i juvenil catalana m'ha agradat molt i la veig molt útil i convenient per a tots els mestres. 
Resultado de imagen de valoracionsÉs cert que no pensava que fos així. Creia que anava a ser una muntonada de teoria per a estudiar i poder aprovar l'examen. 

La teoria és molt amena, i la professora ens ho ha explicat tot molt bé, amb molta interacció. Que al fi és com millor s'entén tot. 
I pel que fa a la part pràctica ha sigut molt pràctica. Que de vegades la part pràctica és molt avorrida, aquesta no. 


No obstant això pense que devíem haver-hi reduït els dies que vam invertir al conte embastat i fer-lo una mica més curt per a poder posar en pràctica altres coses, com l'auca. 
I al meu paréixer, ens hem centrat un poc en activitats per a xiquets a partir de 8 anys. No hem d'oblidar que aquesta assignatura és per a mestres de primària i infantil. I a més a més, en primària també hi ha xiquets de 6 anyets. 

La valoració de l'assignatura és meravellosa. Perquè treballem autors valencians, espanyols, europeus i de tot el món. No sols autors valencians com jo pensava. 

L'únic que no m'ha agradat és posar-li nota numèrica a les exposicions dels meus companys. 
Pense que puc valorar-la amb argument, però no sóc qui per a valorar numèricament als meus companys. A banda, dir que ha sigut molt difícil, ja que tots hem treballat molt a les exposicions i amb les habilitats de cada un, hem fet meravelles. 

Una assignatura que hauria de ser obligada. Ara bé, cal treballar-la dia a dia.

No hay comentarios:

Publicar un comentario